Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.
Slapukų politika Privatumo politika
Turint POLA kortelę, keleivis gali įsigyti bilietus su 80 proc. nuolaida. Jei anksčiau naudojotės kitos nuolaidos bilietais, esančiais Vilniečio kortelėje, reikėtų pakeisti turimos kortelės nuolaidos tipą. Norėtumėme pažymėti, jog keičiant kortelės nuolaidos tipą, joje negali būti jokios rūšies aktyvintų arba neaktyvintų bilietų. Ji turėtų būti tuščia ar papildyta tik pinigais e.piniginėje. Kortelių nuolaidos yra keičiamos mūsų klientų aptarnavimo centre, kur tam yra reikalingas specialus įrenginys. Dėl apsilankymo centre skambinkite informaciniu tel. Nr. 8 5 210 70 50
Turint POLA kortelę, keleivis gali įsigyti bilietus su 80 proc. nuolaida. Metinis bilietas yra skirtas kitai keleivių kategorijai, todėl juo naudotis, turint POLA kortelę, negalėtumėte.
Savitarnoje yra sukurti mokėjimų ruošiniai. Tai patogus būdas papildyti didesnį kiekį Vilniečio kortelių. Prieš atlikdami mokėjimą, krepšelio lange pasirinkite komandą „Išsaugoti kaip mokėjimo ruošinį“,. Kitą kartą, pildant korteles, jau nereikės įvedinėti to paties sąrašo iš naujo.
Sąskaitos už savitarnoje įsigytus bilietus yra išrašomos sistemoje automatiškai po bilietų apmokėjimo. Jose yra ta informacija, kurią klientas pateikė, susikurdamas paskyrą savitarnoje. Norint gauti sąskaitas – faktūras su įmonės rekvizitais, būtina įmonės vardu sukurti paskyrą, prisijungiant per el. valdžios vartus bei pateikiant tikslius įmonės duomenis. Atlikus Vilniečio kortelės (- ių) papildymus savitarnoje, visos sąskaitos bus formuojamos juridinio asmens vardu.
Savitarnoje įsigyti e.bilietai / pinigai e.piniginėje, gavus banko patvirtinimą apie mokėjimą, susikuria sistemoje maždaug per valandą, po to yra nusiunčiami į transporto priemones. Važiuojant visuomeniniu transportu ir prilietus Vilniečio kortelę prie komposterio, jie į ją patenka.
Jeigu liečiant kortelę prie komposterio, e.bilietai / pinigai e.piniginėje neatsiranda, gali būti, kad toje transporto priemonėje, kurioje bandėte aktyvinti bilietą, galėjo būti silpnas internetinis ryšys arba jo iš viso nebuvo. Tokiais atvejais rekomenduojame pabandyti aktyvinti bilietą kitoje transporto priemonėje.
Jei visgi po pakartotino lietimo e.bilietai / pinigai e.piniginėje Vilniečio kortelėje neatsiranda, prašytumėme kreiptis į Klientų aptarnavimo centrą.
Dabartinė Vilniečio kortelių sistema veikia taip, kad savitarnos greitojoje kortelės likučių peržiūroje skiltyje naujai papildytų e.bilietų, pinigų e.piniginėje informacija atsiranda tik po bilieto (iš naujai papildytų e.bilietų / pinigų e.piniginėje) aktyvinimo transporto priemonėje, praėjus 24 val. Per tiek laiko duomenys iš transporto priemonių komposterių patenka į savitarną. Sėkmingai papildytų, bet dar nenaudotų pinigų e.piniginėje / e.bilietų informaciją galima matyti savitarnos skiltyje - „Paslaugų būsena/ Istorija".
Moksleiviams ir studentams 30 ir 60 minučių bilietams yra taikoma 50 % nuolaida. Dienų ir ilgalaikiams bilietams - 80 % nuolaida.
E.bilietus / pinigus e.piniginėje perkelti iš vienos Vilniečio kortelės į kitą savitarnoje nėra galimybės. Tą padaryti galima mūsų Klientų aptarnavimo centre. Su savimi reikėtų turėti Vilniečio kortelę, iš kurios norite perkelti e.bilietus / pinigus e.piniginėje ir kortelę, į kurią norite perkelti e.bilietus / pinigus e.piniginėje. Jei Vilniečio kortelės, iš kurios norite perkelti e.bilietus / pinigus e.piniginėje neturite, tuomet būtų reikalingas jos numeris. Naują Vilniečio kortelę (kaina 1,5 Eur) galėsite įsigyti tame mūsų klientų aptarnavimo centre.
Jei iškyla problemų, registruojantis, jungiantis prie savitarnos, prašytumėme rašyti mums el. paštu [email protected]
Jei iškyla problemų, registruojantis, jungiantis prie e. savitarnos, prašytumėme rašyti mums el. paštu [email protected]
Atblokuoti jau užblokuotos Vilniečio kortelės nėra galimybės.
Taip, praradus Vilniečio kortelę, ją galima blokuoti savitarnoje. Prisiregistravus ir pridėjus joje Vilniečio kortelės numerį, skiltyje „Nustatymai“ rasite nuorodą „Blokuoti“.
Vilniečio kortelę galima blokuoti ir Klientų aptarnavimo centruose. Šiuose centruose galėsite perkelti prarastos kortelės e.bilietų / pinigų e.piniginėje likutį į kitą Vilniečio kortelę. Naują Vilniečio kortelę (kaina 1,5 Eur) galėsite įsigyti tame pačiame centre. Jūsų pageidavimu, e.bilietus / pinigus e.piniginėje galima perkelti ir į kitą, Jūsų turimą, Vilniečio kortelę. Su savimi prašytumėme turėti asmens dokumentą ir prarastos Vilniečio kortelės numerį.
Savitarnoje pakeisti Vilniečio kortelės nuolaidos tipą nėra galimybės. Tą padaryti būtų galima mūsų Klientų aptarnavimo centruose. Keičiant nuolaidą, Vilniečio kortelė turi būti tuščia arba joje gali būti tik pinigai e.piniginėje. Pakeitus kortelės nuolaidą, savitarnoje ją bus galima papildyti norimos rūšies bilietais.
Norint papildyti tą pačią Vilniečio kortelę, pasikeitus statusui, reikėtų pakeisti kortelės nuolaidos tipą. Tai yra atliekama mūsų Klientų aptarnavimo centruose. Nuotoliniu būdu to padaryti nėra galimybės. Keičiant nuolaidą, Vilniečio kortelė turi būti tuščia arba joje gali būti tik pinigai e.piniginėje. Pakeitus kortelės nuolaidą, savitarnoje ją bus galima papildyti norimos rūšies bilietais.
Norint savitarnoje įregistruoti Vilniečio kortelę, integruotą į Moksleivio/ LSP/ ISIC pažymėjimus, internetinėje savitarnoje, reikėtų žinoti jos numerį, kuris susideda iš 9—10 skaitmenų. Šis numeris nėra matomas ant Moksleivio/ LSP/ ISIC pažymėjimų. Vilniečio kortelės numerį galima pamatyti, priglaudus Moksleivio/ LSP/ ISIC pažymėjimą prie komposterio transporto priemonėje bei paspaudus „Kortelės informacija“, pildant Moksleivio/ LSP/ ISIC pažymėjimą bilietų platinimo vietose, kortelės numeris visada yra nurodytas pardavimo kvite. Numerį galite sužinoti ir Klientų aptarnavimo centre.
Pačios Vilniečio kortelės aktyvuoti nereikia. Apmokant už kelionę, aktyvuojami tik joje esantys e.bilietai/ pinigai e.piniginėje, liečiant Vilniečio kortelę prie transporto priemonės komposterio.
Gavę pranešimą apie iš karto nesumokėtą vietinę rinkliavą pastačius automobilį mokamoje stovėjimo vietoje, nustatytą rinkliavą galite sumokėti per 72 val. nuo pranešimo surašymo dienos pabaigos (pvz., pranešimas surašytas 2019-01-01 9 val., sumokėti galite iki 2019-01-04 24 val.) naudojantis elektroninės prekybos paslaugomis, grynaisiais pinigais SĮ "Susisiekimo paslaugos" klientų aptarnavimo centre, adresu Gedimino pr. 9A ir Geležinkelio g. 16, Vilnius arba grynaisiais pinigais/banko kortelėmis visuose PERLO terminaluose. Nesumokėjus rinkliavos iki nurodyto termino, nuotraukose užfiksuota medžiaga yra perduodama Vilniaus miesto savivaldybės administracijos darbuotojams tolimesniam nagrinėjimui. Informaciją apie paskirtą baudą ir mokėjimo sąlygas automobilio savininkas (valdytojas) gaus registruotu laišku, siunčiamu deklaruotos gyvenamosios vietos adresu, jei automobilio savininkas juridinis asmuo, medžiaga siunčiama juridinio asmens registracijos adresu.
Nesumokėjus rinkliavos iki nurodyto termino, nuotraukose užfiksuota medžiaga yra perduodama Vilniaus miesto savivaldybės administracijos darbuotojams tolimesniam nagrinėjimui. Informaciją apie paskirtą baudą ir mokėjimo sąlygas automobilio savininkas (valdytojas) gaus registruotu laišku, siunčiamu deklaruotos gyvenamosios vietos adresu, jei automobilio savininkas juridinis asmuo, medžiaga siunčiama juridinio asmens registracijos adresu.